Amanda Forzlöw

Kommentarer

Postat av: Katrine

Publicerad 2014-02-18 21:50:19

Åh, elsker det! Utrolig fint :-)

Postat av: sara thoresen

Publicerad 2014-02-19 08:07:07

Hej Amanda är ny följare till din blogg. Själv har jag presis börjat blogga är inte så proffsig haha. Vill fråga dig vem som tar dina foton på dig när du själv inte gör det. Skit snygga outfits ge mig gärna tips om hur man blur intressant mvh sara.

Svar: Hallå där! Gud va kul, vad glad jag blir! Varmt välkommen going! Det är antingen min lillebror på 8 år eller min pojkvän som tar bilderna! Mitt absolut största tips är lägg all din vikt på bilderna! Myyycket bilder! Helst tagna med systemkamera (vilket inte jag är så bra på..) så de ser väldigt proffsiga ut! Man behöver inte skriva så mycket, bara det är grymma bilder! Stort lycka till! Kram
Amanda Forzlöw

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela