Amanda Forzlöw

FREE.B

Publicerad 2014-04-09 20:56:17 i AMANDA,

 
Sjukaste! Jag är en sådan person som är mycket skeptisk till sådant man ser på reklma, tv, läser i tidingar ser på bloggar osv. Freebra är bland annat något jag varit skeptiskt till men fakitskt lite nyfiken då jag hört bra från vänner, så jag valde att testa 2 produkter från freebra när jag ändå fick chansen. Ett par nipplecovers och Freebra Lift-Up ville jag testa.
 
Nipplecovers är sådana man sätter på bröstpärlorna för att de inte ska synas igenom något lite mer transparent plagg eller om man helt eneklt vill gå utan bh i någon urringad top. Ni hittar nipplecovers här
 
Lift-Ups funkar som ett pat klistermärken du sätter runt halva pärlan och fäster lite längre upp på bröstet så att det får sigt ett riktigt lyft. Ni hittar Lift-Ups här
 
HEREGUD, sååå stort tack till Freebra som räddat både min student och bal med deras produkter. Jag ÄLSKAR DOM! De blev en sådan otrolig skillnad med Lift-Upsen. Ni ser på bilden på mitt vänstra bröst där jag använt Lift-Up och på det högra där jag kör utan. Fick även ett rosa (yeees) paraply. Det var som att dom visste att jag glömde mitt på bussen för 2 dagar sedan. Gotta love freebra!

Kommentarer

Postat av: Katrine

Publicerad 2014-04-09 22:55:03

Jeg selv har et par freebra, men jeg er ikke spesielt fornøyd med de i det hele tatt. Det sto at de skulle gi en slags push up, men på meg så gjør det ikke det i det hele tatt. Men kanskje jeg skal prøve denne lift up freebraen da! Takk for tipset :-D

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-10 07:30:44

Detta "klistermärke", kan man använda det flera gånger?

Svar: Nej dom går endast att använda en gång men man får 10 stycken i en förpackning! Kram
Amanda Forzlöw

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela