Amanda Forzlöw

LAPSYCHE.EU

Publicerad 2013-10-23 06:59:00 i NYTT IN,

 
Tshirt, La Psyche, här
 
Jag orkar tyvärr inte skriva på engelska just nu. Även om det är helt onödigt att jag berättar det eftersom att de som inte kan svenska ändå inte förstår vad jag skriver. Varför orkar jag inte det? Jo svaret är enkelt - Jag suger på engelska.
Iallfall.. Hämtade ut ett till paket med en gryyyym tshirt från La Psyche
Dom är ju bara för underbara? Vem vet inte vid detta laget att jag avgudar Louis Vuittons mästerverk. Så skickar dom denna. Så ironiskt, och så jävla ball! Lapsyche är nog bäst.
 
Kunde inte ungå att ställa mina glittrande guldklumpar bredvid, dom är ju bara så  extremt balla.
 
Det är så pinsamt att hämta ut paket nu för tiden, jag är där 2-3 gånger i veckan och dom i kassan och jag börjar bara fnissa när jag ställer mig där för 13 gången denna månaden. Hej Amanda säger dom och fnissar. Ja, dom kan mitt namn nu för tiden eftersom att jag visat mitt leg ungefär 547 gånger där i mitt liv. Vad drar vi för slutsat av det här mina kära? Jo. Det är jävligt tufft att vara bloggare ska ni veta.
 

Kommentarer

Postat av: Dixi Wonderland

Publicerad 2013-10-23 10:35:12

Haha jag hämtar paket så ofta att när dom går mot posten och ser mig så ser jag hur hela deras face sjunker ihop och dom tänker "oohh nej inte nu igen" HAHAHAHHA.

Postat av: Katrine

Publicerad 2013-10-24 00:22:25

Hahaha, kjenner meg så godt igjen det med posten! Er der så mange ganger selv at det begynner å bli flaut å dra dit. Så kjenner meg igjen i den følelsen ja, haha!

Jeg bare elsker tskjorten over her, helt fantastisk fin :-) Du har såå mye fint!

Postat av: Diman Dilir

Publicerad 2013-10-24 20:04:18

hhahah får sällan paket men min syster däremot.. de fnissar varje gång hon är där, minst tre gånger i veckan!

Svar: Hahahah det är lite små pinit! Hihi
Amanda Forzlöw

Postat av: Joanna Ostrowska

Publicerad 2013-10-25 21:51:23

Så cool tröja! Älskar din blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela