Amanda Forzlöw

MATCHA BASIC

Publicerad 2013-12-13 07:15:00 i OUTFIT,

 
Simpla outfits , allt från H&M
 
Svarta vida jeans HÄR | Skärp likt ormskinn HÄR | Boyfriend jeans HÄR | Skärp med nitar HÄR | Vit tshirt HÄR | Poots från Primeboots
 
Jaa.. Hur matchar man en jävla basic tshirt? Dag ut och dag in har flera basic tshirtar hängt i min garerob och ruttnat tills jag helt plötsligt nyss fick upp ögonen för dom. Här är två outfits du kan matcha din basic tshirt till, kan va en grå, svart eller vit, funkar ju lika bra! Har tshirten i både grå och vit och ska lätt klicka hem de svarta jeansen nu med en gång så jag kan matcha det med mina Primeboots.Smeekzy
 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-12-13 12:50:46

Jag tycker din blogg är toppen, blogga mer! :)

Svar: Tack va söt du är! Kram
Amanda Forzlöw

Postat av: Katrine

Publicerad 2013-12-13 18:31:12

For et utrolig fint antrekk du har satt sammen! Ikke alltid lett å kombinere en hvit basic t-skjorte heller! Takk for inspirasjon :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela