Amanda Forzlöw

MÅLA NAGLAR

Publicerad 2013-12-31 00:46:00 i AMANDA,






Förlåt för nagelspam haha men jag måste ju visa mitt mästerverk. Älskar att pilla med naglar och måla och tadaa! Många har frågat hur jag gör och hemligheten är faktiskt tandpetare. Jag häller ut en klick nagellack på ett papper, doppar tandpetaren i färgklicken och börjar måla på nageln. Easy as that! 
Gött fet min hand ser ut på första bilden, nice, man vill ju bara slicka på den liksom. 
Glöm inte vara med och tävla om en Dolomite jacka lite längre ner om du inte hakat på än! Tävlingen avslutas om bara några timmar. 
GOTT NYTT ÅR! 

Kommentarer

Postat av: Katrine

Publicerad 2014-01-02 23:39:04

Så flink du er! Nå ble jo neglene dine ENDA finere, hehe :-)

Postat av: rebecca

Publicerad 2014-01-03 10:30:56

Vem van jackan som du lottade ut? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela