Amanda Forzlöw

MINKPINK & BOOTCUT

Publicerad 2014-01-08 07:10:00 i NYTT IN, OUTFIT,

 
Ääääntligen har jag fått hem min helt underbara jacka ifrån märket Mink Pink. Den är så fluffig och mjuk att jag tror jag bosätter mig permanent i den till våren. Dock kan jag inte vänta med att inviga den, så jag gör det idag med en gosig kofta under och min nya pälskrage från Hollies som jag köpte i Stockholm.
 
 
Inviger även mina nya bootcut jeans från h&m. Visst är dom grymma? Okej man ser inte så bra.. De är väldigt låga i midjan, extremt tighta över rumpan och låren och har en grym passform! Du hittar dom HÄR! Ska försöka ta bättre bilder lite senare



Tshirt, Lapsye (här) | Jacka, Madlady (här) | Jeans, H&M (här) | Skärp, Liebeskind (här) | Pälskrage, Hollies | Väska, Behöver jag ens säga vart den är ifrån vid detta laget? Hehe..
 

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2014-01-08 10:26:38

Vilken snygg jacka!

Postat av: Katrine

Publicerad 2014-01-08 15:15:20

For en utrolig fin jakke! Du ser helt nydelig ut :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela