Amanda Forzlöw

DIN SKO

Publicerad 2014-01-24 15:49:00 i NYTT IN,

 
Fick hem en efterlängtad bikini som ÄR to-die-for och FRÅN todiefor.se. Sååååå fin verkligen med spets! En vinnare har nu även dragits och jag säger STORT GRATTIS till Mariella som vunnit en valfri bikini från todiefor swimwear, kolla din mejl! Sjukt kul att det var hela 253 personer på instagram och bloggen som var med och tävlade! Mer tävlingar kommer såklart!
 
 
Gick även igenom nordstan när jag skulle ta bussen hem och råååååkade få syn på dessa lysande skor. Ja, de lös verkligen om dom. Dom är ganska lika Nike free run skorna som sålde slut på 5 röda. Har suktat så mycket efter dom men nu såg jag ett par liknande på Din Sko och köpte dom direkt. Dom skrek ju lixom på mig, can't help it..
 
 
Din Sko, 299:-
 

Kommentarer

Postat av: Dixi Wonderland

Publicerad 2014-01-24 16:12:26

Snygga träningsskor fer suren :D

Postat av: My

Publicerad 2014-01-24 19:27:59

BIKININ!!

Postat av: Katrine

Publicerad 2014-01-26 18:06:13

For noen utrolige fine løpesko! De var jo ganske like de Nike skoene. Har siklet etter de Nike skoene selv lenge, men alt er utsolgt. Så takk for tipset! Nå skal jeg sjekke Din Sko :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela