Amanda Forzlöw

BOYFRIENDJEANS

Publicerad 2014-01-03 13:13:56 i NYTT IN, OUTFIT,


Jeans, Lager 157 | Tshirt, H&M | Skor, Primeboots | Skärp, Liebeskind | Klocka, Rolex

Har en ny pojkvän. Köpte honom på Lager 157. Jaa, boyfriendjeans.. Detta är vad som sitter på min kropp idag! Från något till något annat. Ska strax gå ombord planet, åker till käraste huvudstaden, Stockholm strax med Herman. Min plånbok har vilat klart, ska shoppa som en galning. Och att bero på shopping, jag vill verkligen ha tag i ett par speciella jeans från Please. Någon som vet vart man kan få tag på Please jeans i Stockholm? Eller har några grymma tips på affärer som måste besökas? Eller någon god restaurang? Vad som helst, TIPSA MIG GODINGAR! 

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2014-01-04 11:10:42

Hej. Gillar din outfit massor! :)
Vilken storlek har du i byxorna?
Kram <3

Svar: Tack va du är gullig! Jag har storlek XS. Är 1.63 och väger ca 52 kg! Kram på dig
Amanda Forzlöw

Postat av: Katrine

Publicerad 2014-01-05 01:36:24

For en utrolig fin boyfriendjeans! Kos deg masse i Stockholm :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela