Amanda Forzlöw

P.L & U

Publicerad 2014-04-22 13:03:54 i AMANDA, OUTFIT,








En ny grön förälskelse, 799:- från H&M!

Är lite förvånad över mig själv att jag faktiskt köpte den eftersom att den bara fanns i grön. Har nog aldrig ägt ett grönt plagg i hela mitt liv så det kanske var dags att bli av med den oskulden. Tycker nu i efterhand att den är skit snygg och de blir så mycket roligare outfits med färg än bara svart eller vitt som alla mina plagg är.. Jag gillar den skarpt! Något jag också gillar skarpt är att jag kunde gå så en hel dag och inte frysa en enda gång. VÅR, I LOVE YOU! 
 
Har fått 100 frågor om mina byxor även. Det är folk som kommer fram på stan varje gång och frågar vart mina brallor är ifrån. Dom är alltså från Fiorucci i Göreborg, men dom har även en hemsida. Tror dock dom är slutsålda där men såg att nelly.com hade fått in brallorna! 


Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2014-04-22 21:30:41

Heej! Tänkte bara fråga om de kommer komma in fler trash- w23 i webshopen? Älskar alla skjortsen och älskar att läsa din blogg! Tack på förhand!!

Postat av: Katrine

Publicerad 2014-04-24 00:35:03

For et utrolig stilig antrekk! :-)

Postat av: Caroline

Publicerad 2014-04-24 19:33:44

Hej! Vart är dina solglasögon ifrån? Supersnygga!! :-)

Svar: Rayban är dom ifrån! Kram
Amanda Forzlöw

Postat av: hej

Publicerad 2015-03-20 10:09:40

Super snygg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela