Amanda Forzlöw

BY FÉ

Publicerad 2014-04-20 09:32:57 i AMANDA, NYTT IN, OUTFIT,


ÄNTLIGEN har jag hittat de perfekta brallorna! Har letat i 100 år efter sånna här brallor. Höga i midjan och vida i kostymtyg. Enda nackdelen är att de är ca 15 cm förstora i midjan.. Haha men äsch de löser vi med ett skärp. Eller så får ja helt enkelt gå upp i vikt! Får fortsätta med min godisdiet så ska det nog inte vara så svårt.. 


Nya kostymbyxor! 1099 kr från Vintage by Fé, finns att köpa på Design Only!


Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2014-04-20 19:08:07

Så himla fina, har du strl XS? Tack för inspirationen, har själv letat länge jag med efter ett par sådana byxor! Mvh Ida

Svar: Mina är i storlek S men är alldeles på tok förstora. Ska nog byta till XS! Ta den storlek du i vanliga fall har på kläder! Finns på deras hemsidan och i deras butik och även på Design Only! Hoppas att du hittar och blir nöjd! Kram
Amanda Forzlöw

Postat av: Katrine

Publicerad 2014-04-21 17:38:19

Wow, så utrolig fin du er! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela