Amanda Forzlöw

JAG ÖPPNAR WEBSHOP

Publicerad 2013-12-27 07:37:00 i AMANDA,

Jag har varit såå oooooooootroligt upptagen och inte hunnit med att blogga på sistone vilket ni säkert märkt. Får be så mycket om ursäkt för det men har pysslat och grejat dag ut och dag in. Jag har inte gått ut med detta än men tänkte att nu är det dags! (Nej jag har inte ändrat mina sexuella läggning, jag och Herman är fortfarande så kära så)
Jag har sedan skolans start, startat ett UF-företag med två andra goa tjejer och vi har pysslat och fixat hela hösten så jag kan nu berätta att jag inom kort kommer att öppna EN WEBSHOP! Så uuuunderbart.
 
 
 
 
Mer info komer såklart när det börjar dra ihop sig mot lansering av webshopen!
 

Kommentarer

Postat av: Dixi Wonderland

Publicerad 2013-12-27 09:41:03

Gud va roligt för dig!
Hoppas att det kommer gå bra. Via en annan blogg hittade jag några tjejer som också har ett UF företag och ska beställa två vattenflaskor av dom ;D

Postat av: Solin

Publicerad 2013-12-27 17:22:42

Åh vad spännande!

"Nej jag har inte ändrat mina sexuella läggning" haha skön du är! :D

Postat av: Katrine

Publicerad 2013-12-28 00:18:24

Noe så utrolig spennende og gøy! Gleder meg til webshopen er åpnet, skal helt garantert handle hos dere! Gratulerer så mye :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela