Amanda Forzlöw

Kommentarer

Postat av: emmy

Publicerad 2012-06-24 16:32:11

jäklar vad snyggt!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-24 21:09:47

asså du har ju nitar på allt... ofta det inte blir lite enformigt. och vaddå märke det är inte så att du har ett riktigt märke det är bara något du kommit på själv. så har du stavat fel i din presentation också "faktom"... din svenska suger du särskriv tex alltid

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-24 23:52:18

Hahaha anonymagnällspik har du inget att komma med, öppna inte käften alls.

Postat av: saga

Publicerad 2012-06-25 11:38:23

asso du är såååå duktig!! så himla fina grejer verkligen! och du är skitsnygg med hehe. men jag har försökt att nita mina converse men där bak typ vid hälen är det typ extra hårt (?), så nitarna jag har går inte igenom! vad har du för nitar och vart köpte du dom? skulle bli såå glad för svar. kram!

Svar: Tack så mycket saga, jätte kul att höra verkligen! Jaa det är rätt svårt de där med hälen, så jag skippade att nita på just de hårda. Jag nitade runt om istället. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas sätta på dom där annars, man får kriga!Det är min fina vän Antonias, tror hon köpte dom på Shock!
Kram
Amanda Forzlöw

Postat av: Katarina

Publicerad 2012-06-25 13:41:23

DIGGER DEG!! :D
-Jente fra Norge

Svar: Blir så glad av sånt som detta! Kramar
Amanda Forzlöw

Postat av: ANGELICA [foto&personligt]

Publicerad 2012-06-25 15:53:36

Jag gillar din blogg! :)

Svar: Åh, kul att höra! kram
Amanda Forzlöw

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-26 18:16:46

hur fick du in nitarna? :)

Svar: Menar du på skorna eller vart jag fick dom ifrån?
Amanda Forzlöw

Postat av: ANAM

Publicerad 2012-06-30 17:35:16

Bästis! <3

Svar: Bästiii!
Amanda Forzlöw

Postat av: Victoria

Publicerad 2012-06-30 19:06:03

Hej, jag bara undrar om du fortfarande säljer den där usa tröjan ifrån modekungen?

Svar: Halloj! Nej den är tyvärr såld!
Amanda Forzlöw

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-07-10 20:29:10

jag hoppas på svar då jag såg du hade skor som kom från baglys va?de du satt din med nitar.Jag hade samma sko men undar om du upplever oxå att klacken flyttas bakåt när man går?jag tycker de är ganska ostabila dock...lite synd för de är ganska sköna när de har hög platå och lite mindre klack.Är tacksam för svar så jag vet hur du upplever skorna.
mvh Hanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela