Amanda Forzlöw

NYÅR

Publicerad 2012-12-31 18:53:07 i AMANDA, OUTFIT,

 
Vill tacka till tusen för era fina kommentarer jag fått. Jag uppskattar det verkligen till tusen och blir alldeles upp över öronen glad! TacktackTACK fina människor, jag får sådan motivaion till att blogga när jag får så fina kommentarer!

Nu vill jag passa på att önska ett Gott Nytt År och hoppas att ni får en fin kväll! Jag och min prins skall först äta en god, mysig middag och sedan vidare till bästis med massa nära och kära, umgås ha kul och kolla på fyrverkerier. Skall ta massor av bilder som kanske kommer upp framöver! Idag kör jag på min nitade korsett och en hög ballerina kjol på det. Kavajen får ge en sådan där vara-fin-känsla ni vet och kjolen får ge en vara-söt-känsla. Tänkte köra på Jeans, vit skjorta och fluga först med ångrade mig sen, kanske blir vid nästa tillfälle! Vad ska ni ha på er och hur firar ni in det nya året ikväll?
 
 
 
Kavaj/Blazer, H&M | Korsett, Hemmagjord/Homemade | Kjol/Skirt, BikBok | Skor/Shoes, Nelly
 
 

Kommentarer

Postat av: Emtzi

Publicerad 2013-01-01 12:12:00

Då hoppas jag att du fortsätter blogga så här bra! :) Du är grym!!

Postat av: Fan

Publicerad 2013-01-01 19:49:03

WANT TO SEE YOU IN THAT! PICTURE!! MORE ! BLOGG AND INSTAGRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela