Amanda Forzlöw

MANDASMOGEN.SE

Publicerad 2013-12-24 07:20:00 i AMANDA,

 
Igår berättade jag om en webshop som heter mandasmogen.se, för er som har minne som en guldfisk/mig, skrolla ner en liten bit och färska upp minnet. Det är en nystartad webshop som lanserades förra veckan och drivs utav två underbara systrar, Matilda och Amanda Olson. (Amanda på bilden till vänster längst ner. Hon till höger heter också Amanda. Det är jag som är Amanda. Men inte Manda-Amanda till höger. Manda-Amanda är till vänster, så vi är två Amandor. Minfuckade jag dig? Bra. Det var meningen.
Iallfall jag har haft full rulle i veckorna med att stå modell för Manda Smögen! Ni ser lite bilder ovanför som är från webshopen. De har så otroligt fina kläder verkligen och min juklapp till er godbitar är 20% rabatt på HELA sortimentet om ni uppger AMANDAF i kassan!
Nu ska jag umgås med underbara människor hela dagen, äta mig fetare än vad jag redan är från gifflarna, och öppna mina 1982398327 paket jag studsar upp och ner som ett litet barn för.
♥ GOD JUL
 

Kommentarer

Postat av: Katrine

Publicerad 2013-12-26 00:26:21

Så utrolig pen du er! For noen nydelige bilder :-) Good jul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela