Amanda Forzlöw

Avocadoröra

Publicerad 2013-04-29 13:29:25 i HÄLSA,

 
Jag ska tipsa er om väärldens godaste avokadoröra att ha på och till iprincip vad som helst. Jag brukar ha de på mackan. För er som älskar avokado och experimentera med det som olika röror.. Jag har nog äntligen gjort den bästa av dom alla. Ta 1 avokado och gröp ur den i en skål. Mosa den med en gaffel och häll i ca en tesked citronsaft, (smaksak) häll sedan i lite vitlökskrydda (smaka eftehand) och blanda allt och smeta sedan på en färsk ciabatta med lite smör under. Det går fort, är jätte enkelt och hur gott som helst. Jag brukar äta det med en till ciabatta fast med skinka och paprika, jordgubbar och Aloe Vera drycken. Älskar Aloe Veran. Brukar sluka 2 stycken efter gymmet.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-05 20:43:17

Vad använder du för kamera? Och vart har du köpt den?

Svar: Använder en Nikon D3000 med 55mm f1.8 objektiv.Finns att köpa på siba, elgiganten, mediamarkt mm! :)
Amanda Forzlöw

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela