Amanda Forzlöw

RED STUDDED

Publicerad 2012-10-07 18:38:45 i AMANDA, FIXAR SJÄLV, NYTT IN,

Tshirt, Vero Moda (here) | Nitar/Studs (here)

 

Nu mina vänner, ska ni få skåda något riktigt grannt. En färg som jag inte haft uppe ögonen för så mycket innan, vinrött. Why not? Hittade denna t-shirt, lite mer slapp med en ficka på vänster bröst. Har upptäckt att vill jag ha en tshirt som ska vara mer slapp och inte så åtsittande i armarna men ändå passa kroppsformen, istället för att behöva gå upp 4 storlekar för att nå baggy-känslan så letar jag numera på herravdelningen efter tshirtar. Perfekt urringning slapp och skön.

 

Tanken med t-shirten var att vänta på min andra beställning med nitar från LilyJoe. Klickade hem en saftigare beställning eftersom att jag nu visste att nitarna funkade så otroligt bra. Jätte lätta att stryka på och hur grymma som helst. Nu i höst fortsätter jag köra på nitar från LilyJoe. Rekommenderar dessa nitar grovt eftersom att man stryker på dom istället för nitar man trycker på plagget genom att göra hål i det.

 

Jag och min prins satt och flyttade vred och vände olika nitar och slutresultatet blev som på bilden! Jätte nöjd och har fått galet många komplimanger över tröjan. 

 

/ Love my new tshirt. Made by me and my prince. Studs from LilyJoe.se
 
 

 

Kommentarer

Postat av: Ronja

Publicerad 2012-10-09 21:36:01

Hur länge måste man stryka för att dem ska sitta fast och på vilken värme ska man ha? :)

Svar: Halloj Ronja,Instruktioner finns här:
http://lilyjoe.se/customer-service
Kram
Amanda Forzlöw

Postat av: filippa

Publicerad 2012-10-10 13:05:46

vad heter typsnittet på rubrikerna? t-shirten va as snygg, beundrar att du är så kreativ!

Svar: Didot heter det! Tusen tack!
Amanda Forzlöw

Postat av: Liene

Publicerad 2012-10-12 09:17:39

Snygg T-shirt!

Postat av: Mandosa

Publicerad 2012-11-02 10:20:03

så snygg! Älskar vinrött :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-11-23 01:31:15

WOW

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela