Amanda Forzlöw

MIN GARDEROB

Publicerad 2012-11-29 13:18:00 i AMANDA, FIXAR SJÄLV, FRÅGOR OCH SVAR, INREDNING,

Både hängande, liggande och stående! De flesta plaggen har jag proppade i en stor byrålåda med massa andra oupptäckta accessoarer man kan fiska upp. Det är enkelt att få det att se rent och snyggt ut genom att gömma aaallt i en stor vit byrå!
 
 
De andra stackars plaggen som inte fick någon plats i byrån hänger på två olika klädhängare! Båda från Ikea, vilket alla hyllor, lampor och byrån är ifrån! Gaaalen i Ikea!
 
 
Eftersom att jag är en skogalen dam och har ett helt lass med skor så satte jag upp några på en hylla och låter en del stå här och var. En femenin och lyxig känsla!
 
 
Snygga bokryggar eller tidningar är galet snyggt att ha framme. Det ser stilrent men endå hemma ut. Skokartonger burkar jag också ta vara på om de är fina och ställa lite här och var. Clutchar, smycken och små fina påsar kan också smycka till en fin inredning!

 
 
Det behöver verkligen inte vara dyrt att ha en fin garderob, en god fantasi är det viktigaste! Gillar ni sånna här inlägg? Vill ni ha mer tips på inredningsfronten? Kram
 

Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2012-11-29 13:34:35

Detta är jätte roligt att se! Du har sjukt snygg stil och garderob! :)

Postat av: alice

Publicerad 2012-11-29 15:40:52

Verkligen! Och mera mera outfits! Du har sån jäkla snygg stil!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-29 16:03:35

Hur lång är den dära hyllan du har skorna på?

Svar: 220 cm!
Amanda Forzlöw

Postat av: Pouline

Publicerad 2012-11-29 23:03:14

så fint! grym blogg!! xx

Postat av: Frida

Publicerad 2012-11-30 14:40:26

Kan du länka bra låtar? Kan du lägga upp typ ''gamla'' bilder på dig för jag vill jätte gärna se hur du såg ut när du var liten! Kram Frida.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-11 18:28:45

Jaaa meeer mer!!

Postat av: amanda

Publicerad 2013-01-02 01:12:56

Åh vad fint!! Töjer dom vita skorna ut sig något?

Svar: Duu, jag har faktiskt tyvärr inte hunnit använda dom så mycket! har bara gått runt med dom inhomhus 2-3 gånger eftersom att det är sommarskor! Men jag skulle kunna tänka mig att de töjar sig någon halvstorlek. I början är det rätt osköna att gå i, men jag är säker på att man får gå in dom ett tag sedan skall dom nog med all säkerhet sitta som en smäck! Kram
Amanda Forzlöw

Postat av: FELICIA.FORME.SE

Publicerad 2013-01-13 23:25:44

Åh dina skor!! Nu blev man inte lite avis..

Postat av: blabla

Publicerad 2013-01-17 12:54:44

Jag skulle verkligen vilja veta vart du köpt dina svarta skor med "nitar på", dom med ganska hög sula :)

Tack på förhand!

Svar: Jag har många svart med nitar på! Ett par är hemmagjorda de andra är från Jeffrey Campbell och nelly.com!
Amanda Forzlöw

Postat av: blabla

Publicerad 2013-01-17 13:21:29

Haha jo det har jag förstått, dom jag menar är dom som ser ut som "tygskor", är det dom som är hemmagjorda? Inga klackar alltså, utan dom med upphöjd sula typ :)

Svar: Jaha dom menar du! Dom är från Jeffrey Campbell och finns att köpa på NK!Kram
Amanda Forzlöw

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela