Amanda Forzlöw

DIPDYE

Publicerad 2012-11-25 19:10:00 i AMANDA,

 
Hej alla fina! Nu är jag tillbaka och har laddat upp med ett nytt objektiv och hoppas att det vill samarbeta med mig utan slagsmål. Det blev ett teleobjektiv 70-300 mm. Har tyvärr inte hunnit testa det utomhus för att gud vart hopplöst pinkenödig idag. Dock hann jag testa det en snabbis inne på Siba då min kära prins fick stå och posa i olika vinklar och till sist gå en tvingad catwalk medan jag fotade vilket han tyckte va jätte pinsamt så som  plåster på såret tackade jag min privatmodell och köpte objektivet.
 
Jag har gjort Dip-Dye som det kallas också, kära vänner. Det blev rosa, lila och sedan över till blått. Det är endast toning och går bort efter ca 6-8 veckor. Alltid kul att testa! Köpte den rosa här och den blå här.
 
Nu väntar och längtar jag som en överexhalterad liten tre åring på årets första snö, ska ut och leka som en galning i snön!!!!! med min kamera.
 

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2012-11-25 21:41:48

sjuuukt snyggt!!!!

Postat av: Hannah

Publicerad 2012-12-06 22:40:24

Men herregud, så sjukt snygg bild

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela