Amanda Forzlöw

JEFFREY C. LITA SPIKE

Publicerad 2012-03-10 19:50:00 i AMANDA, NYTT IN,

 

 

Sprang in på Raglady så fort jag hörde att Lita Spike kom in - men då var jag alldeles för sen, de hade blivit slutsålda, direkt! Hörde sedan att NK fått in skorna så jag sprang in där och kollade, men lika snabbt blev det slutsålda även där med. Så nu låg jag på uppdatera knappen på Henry Koles hemsida och vips så fanns ett par 37or inne. Jag klickade hem dom fort som fasen. Redan dagen efter var alla storlekar slut. Men nu äntligen kom dom på posten. Mer spikes kommer in på Henry Koles hemsida i månadskiftet!


Ran into Raglady as soon as I heard that the Lita Spike came in - but then I was too late, they had been sold out, now! Heard then that NK has received the shoes so I ran in there and looked, but just as quickly they became sold out there as well too. So now I hang on the update button on Henry Koles website and boom, there were a couple 37 inside. I clicked them home as soon as phase. The day after, all sizes were sold out. But now at last they came in my postbox. More spikes coming in at Henry Koles website in the monthly shift!

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela